piątek, 19 stycznia 2018

Akio

Oj... dużo by tu pisać 📑
Akio to bardzo cwany mały kucyś 😎

Początki mieliśmy megaaa trudne... i zastanawiałam się czy po jego zakupie udusić mojego faceta czy moją przyjaciółke ...🔫🔫💣💣🔪🔪⚰️⚰️
Ostatecznie wszyscy żyją i mają się świetnie😉

Akio mega źle czuje sie w rekreacji ... średnio lubi jak ktoś miota się po jego grzbiecie

😕
Postanowiłam wrócić do podstaw... praca na lonży ...
(*Bardzo żałuję że nie posiadam fotografa, który pasjonował by się moją pracą i chciał wychodzić ze mną na padok podczas pracy ... )

Początki lonży ...😕😩
olaboga , tego nie da się opisać ...🤕
Ulubiona część lonży Akiego ? Galop w stronę lonżującego ... (do wewnątrz koła)😫
Branie na hol i bieg w siną dal za szlifującą posadzkę cycami i brzuchem Natalia🤦🤕😕





Okazuje się że zerkając już teraz z dystansem na to wszystko... nie potrzebowaliśmy duzo czasu na dojście do porozumienia😉😜

Natomiast :
Ostatecznie na siodle osiągnęliśmy przełom....😍



Dziś spokojnie staram się pracować z młodym na "wolności"😳👏💪🏽



W boksie... w boksie postanowiłam że odpuszczę i spokojnie będę tolerowała jego NIE👀





Zwariowany i pełny głupowatych pomysłów na wybiegu Akio...
Nikt nie potrafi otworzyć wszystkich zasów, rozwiązać wszystkich wezłów , nikt prócz Akiego👻❣️




W grudniu przyszedł nowy pomysł...🙄




✊✊✊💪🏽Jak się sprawy potoczą... czekajcie na relacje , i trzymajcie kciuki💪🏽✊✊✊





1 komentarz: