piątek, 26 stycznia 2018

Pianka

""Największe szczęście na świecie na końskim leży grzbiecie""
*Zastanawiam się czy Ania (zdjęcia poniżej... ) podziela powyższy cytat...

Zastanawiałam się która pociecha teraz powinna być opisana ... waga wskazała na Piankę

Świetnie skacząca klacz (nie tylko w wersji rodeo ...jak powyżej ) , i przede wszystkim mega szanująca drągi ....




Niesamowicie inteligentna... niczym Arab swym ruchem zachwyca oczy


Klacz bardzo wymagająca od jeźdźca kilku rzeczy ...
spokoju
dokładności
mądrości


"Trudny koń przekazuje najwięcej"
Lendon Gray
"Nie masz siwego, nie masz dobrego."

Oj dziewczyna chwyta za serce ... za oko... wielbicieli wkoło opór...ciężko oderwać od niej wzrok ( po kimś to ma )
Pianka to w sumie mój prywatny chirurg... i drugi siwy koń który przestawił mi kichawę ... Co myśleliście że zawsze miałam krzywy nos - Rili ??



***chwilowo odpuszczę Wam czytanie o konikach ... kiepsko mi idzie opisywanie , kilka dni siedziałam nad otwartą stroną Pianusi i zastanawiałam się co tu skrobnąć , i zupełnie przy tak poważnym koniu nie wiedziałam co pisać i w sumie szału nie zrobiłam ... kolejny wpis... będziecie czekać ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz